Zamówienia przedsezonowe

Wszystkie zamówienia przedsezonowe złożone w naszym sklepie internetowym realizowane są w sezonie sprzedaży. Rozpoczyna się on w marcu, gdy na szkółce nie ma okrywy śnieżnej, nie występują przymrozki i zaczynają się pojawiać młode/świeże przyrosty roślin. Ścisły termin jego rozpoczęcia będzie podany na stronie głównej sklepu oraz w dziale Aktualności. Termin ten uzależniony jest głównie od warunków atmosferycznych, dlatego też nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty jego rozpoczęcia i zakończenia z większym wyprzedzeniem. . Sprzedaż sezonowa trwa zazwyczaj do listopada i kończy się w momencie załamania pogody - wystąpienia mrozu, pojawienia się okrywy śnieżnej oraz rozpoczęcia przez rośliny spoczynku zimowego. Zamówienia przedsezonowe traktujemy jako rezerwację roślin i realizujemy je w kolejnym sezonie sprzedaży.

 

Dlaczego warto składać zamówienia przedsezonowe?

bezpłatna rezerwacja roślin (nie wymagamy przedpłaty)
możliwość dowolnej modyfikacji zamówienia
ustalamy z Państwem dogodny termin wysyłki
zamówienia przedsezonowe wysyłamy w pierwszej kolejności
wiosenne sadzenie – rośliny mają więcej czasu na rozrośnięcie się

 

 Realizacja - krok po kroku

  1. Realizację zamówień przedsezonowych zaczynamy wraz z rozpoczęciem sezonu sprzedaży.
  2. Przed wysłaniem roślin kontaktujemy się z Państwem telefonicznie, celem potwierdzenia lub skorygowania zamówień.
  3. W trakcie rozmowy wspólnie ustalamy dogodny dla Państwa czas dostawy oraz sposób płatności.
  4. Następnie wysyłamy do Państwa, na podany przy zakupach adres mailowy, informacje dotyczące płatności (jeżeli wybrano przelew lub płatność on-line).
  5. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy zamówione rośliny (nie dotyczy przesyłek za pobraniem).
  6. Przez cały czas możecie Państwo monitorować i sprawdzać aktualny status zamówienia. Wszelkie szczegóły z nim związane dostępne są również w wiadomościach e-mail wysyłanych do Państwa po dokonaniu zamówienia.